Thursday, January 24, 2008

Gosip Terkini

Arsene Wenger sedang mempertimbangkan untuk meminjamkan Theo Welcott kepada mana-mana kelab seandainya beliau masih gagal menyerlah di The Emirates.

Tottenham bakal melengkapkan perpindahan Tiago Mendes dari Juventus minggu ini, diikuti dengan Stewart Downing dari Middlesbrough dan pemain pertahanan Rangers, Alan Hutton.

Manchester City ingin mendapatkan penyerang Sevilla, Luis Fabiano setelah gagal mendapatkan Lucas Podolski dari Bayern Munich.

Kevin Keegan berharap untuk menjadikan Jonathan Woodgate sebagai pembelian pertama beliau, juga pemain antarabangsa Croatia, Luca Modric yang kini bersama Dynamo Zagreb.

Sementara itu, Gareth Southgate mungkin dapat memanfaatkan penjualan Woodgate untuk mendapatkan penyerang, Afonso Alfes dari AZ Alkmaar.

Dimitar Berbatov berjanji akan kekal bersama Tottenham hingga hujung musim, dengan menganggap kemenangan 5-1 ke atas Arsenal dalam League Cup membuktikan mereka mampu berada di kelompok 4 pasukan terbaik liga.

Pengurus Wigan, Steve Bruce akan berbincang “dari hati ke hati” dengan Titus Bramble sebelum memutuskan untuk menurunkannya dalam perlawanan Piala FA menentang Chelsea Sabtu ini.

No comments: