Tuesday, May 27, 2008

Gosip Terkini

Sir Alex Ferguson akan membelanjakan 50 juta pound minggu depan untuk mendapatkan Micah Richards dari Manchester City, Luis Fabiano dan Daniel Alves dari Sevilla.

Frank Rijkaard mungkin akan membawa Samuel Eto’o dan Zlatan Ibrahimovich seandainya beliau menjadi pengurus Chelsea.

Real Madrid sanggup membelanjakan kira-kira 150 juta pound untuk mendapatkan Cristiano Ronaldo. Madrid akan membayar 39.8 juta pound di samping menawarkan Robinho, Sergio Ramos dan Mahamadou Diarra sebagai pertukaran.

David Bentley menolak tawaran sambungan kontraknya bersama Blackburn dan keadaan ini membuka ruang buat Chelsea dan Tottenham untuk membida 15 juta pound.

Jose Mourinho bakal dilantik sebagai pengurus Inter Milan dan beliau akan menjadikan Frank Lampard sebagai perpindahan pertama.

Menurut Arsene Wenger, Samir nasri mungkin akan melengkapkan perpindahannya ke Arsenal minggu depan.

AC Milan berminat untuk mendapatkan Patrice Evra yang kontraknya bersama Manchester United hanya tinggal setahun sahaja.

Martin O’Neill berhasrat mendapatkan khidmat Steve Sidwell dari Chelsea dan penjaga gol Manchester United, Ben Foster.

Spurs berpeluang cerah untuk membawa penyerang muda Barcelona, Giovanni Dos Santos ke White Heart Lane dengan nilai 7 juta pound.

Carlos Quieroz mahukan jaminan bahawa beliau akan menggantikan Sir Alex Ferguson apabila pengurus tersebut bersara atau beliau akan meniggalkan United.

Penjaga gol Everton, Tim Howard menyeru kelabnya untuk membelanjakan wang bagi mendapatkan pemain ternama supaya dapat bersaing dan berada di kelompok 4 pasukan terbaik Liga Perdana Inggeris.

1 comment:

IWS said...

Hi there..i wonder if u mind to exchange links? Have a good day.