Tuesday, November 18, 2008

Berita Terkini

Penyerang Brazil, Ronaldo memberi gambaran yang beliau akan ke Manchester City tahun depan.

Didier Drogba mengakui kesalahannya membaling semula syiling ke arah penonton ketika tewas kepada Burnley dalam Piala Liga.

Real Madrid mungkin akan membawa Drogba ke Madrid bagi menyelesaikan masalah jentera serangan kelab Sepanyol tersebut selepas Ruud Van Nistelrooy tidak dapat beraksi sepanjang musim.

Fabio Capello memberi amaran kepada bintang England yang menarik diri dari perlawanan persahabatan sambil menegaskan mereka mungkin akan diketepikan.

Beliau sebelum itu tidak berpuas hati dengan alasan yang diberikan oleh Liverpool yang tidak melepaskan Steven Gerrard atas alasan kecederaan.

Michael Owen mungkin akan meninggalkan Newcastle United musim depan setelah tidak berpuas hati diletakkan di bangku simpanan walaupun sudah cergas sepenuhnya.

Gareth Bale muncul satu-satunya pemain yang belum merasai kemenangan dalam Liga Perdana Inggeris. Beliau yang menyertai Spurs Januari lalu di bawah kendalian Juande Ramos tidak beraksi dalam Final Piala Liga menewaskan Chelsea, juga dalam semua kemenangan Spurs di bawah kendalian Harry Redknapp. Kali terakhir beliau bermain, Spurs tewas 2-1 di tangan Fulham minggu lalu.


Panda 2009 Products

No comments: