Monday, June 23, 2008

Gosip Terkini

Andrei Arshavin memberi kenyataan kepada media Sepanyol bahawa beliau menerima tawaran daripada kelab di England dan Jerman, namun beliau lebih berminat untuk beraksi di Sepanyol bersama Barcelona.

Real Madrid sanggup membayar berapa saja bayaran yang diletakkan oleh Manchester United untuk membawa Ronaldo ke Santiago Bernebaeu.

Cristiano Ronaldo bakal mengeluarkan kenyataan secara rasmi tentang keinginannya untuk ke Real Madrid musim depan.

Zinadine Zidane menyifatkan perpindahan Ronaldo ke Real Madrid adalah tepat.

Pengurus baru Chelsea, Luiz Felipe Scolari menyifatkan bahawa Manchester United tidak akan mampu menghalang Ronaldo untuk meneruskan impiannya berpindah ke Real Madrid.

Scolari ingin mendapatkan Deco dengan bayaran 12 juta pound dari Barcelona. Namun Roman Abromovich mengarahkan beliau untuk melupakan hasratnya kerana pemilik Chelsea tersebut telah meletakkan Andrei Arshavin sebagai sasaran utamanya.

Ronaldinho mengeluarkan kenyataan bahawa beliau berminat untuk beraksi di England.

Ketika ditanya bagaimana England boleh mengalahkan Russia 3-0 di Wembley ketika dalam pusingan kelayakan, Guus Hindik menyifatkan "England had a good day that day, their only one."

Restoran di Basel menjual habis kesemua makanan 45 minit sebelum pertemuan Belanda dan Russia disebabkan penyokong Oranje yang membanjiri bandar tersebut lebih ramai daripada penduduk setempat.

Alena Seredova, isteri kepada Gianluigi Buffon menyatakan bahawa beliau meminati 2 orang rakan sepasukan Buffon.

"Saya begitu ghairah setiap kali melihat suami saya menyelamatkan bola. Namun sebagai wanita, saya harus mengakui bahawa 2 orang pemain paling seksi berada di bangku simpanan - Fabio Cannavaro dan Marco Borriello."

Apple Online Store


No comments: